2010. augusztus 11., szerda

Unatkozok xd

na üdv olvaso :d . kezjdük azzal h kurva unalom van xd
facebookozok ezerrel meg GÁVÖLGYI showt nézek xd
(ezt csak azért h fanninak legyen min nevetni:D) pont a tv
tartozásrol beszélnek xd előb ettem . amugy lájkolhatnál ha már
olvasol (igen te fanni xd ) meg mások is egyépként tudom h
irtam de már megteccik tomi haja :$ :D tökjo xd levágassam
énis ? na erre majd késöb visza térünk ..gyahh geci most küldött
bea egy naplozottat halok meg a röhögéstöl gyerekek namind1
mindenesetre azt nem publikálom mivolt benne nemakarok jogokat
megsérteni :dxd msot jot nevettem haha :) mit irjak vmi érdekeset :/
andi fb-n bejelölte az uj képemnél h most megharaplak mindenesetre
nem én jelöltem be mielöt megkérdeznéd:D mosthogyigy eszembejut
akkora egy szar lett a vip :s:$ csak annyira megyek fel h visszajelöljelek
titeket.. amugy jo kedvem van jo mi ? egyépként kibékültünk bnömmel
anyira nemisvoltaz öszeveszés csak kis vita elértés.. szerencsére(:
mind1 szereteem:é na már sztem ennyi holnap talán valami értelmessel
jövök:) pusza mkinek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!