2010. augusztus 9., hétfő

Egy átlagos nap


Na heló mindenkinek (: ujra itt. hol is kezdjem..még csak
 tegnap nyilt a blogom és máris 20on valahánylátogató .. 
ennek nagyon örültem mikor reggel megláttam nekedis 
köszönöm ha most ezt olvasod de azt elis felejtettem
írni hogy tegnap voltam fodrásznál:).. kicsit vágattam már 
hátulrolmert már nagoyn nagyvolt .. de nemrég lette fekete 
a hajam (L)nekem nagyon tetszik .. elég rossz idő van . 
péntek délutántol szombat reggeligáram sem volt szóval
 nem nagyon birtam már.. sőtt szombat este is elment ..
denemsokáig. Ma is ramaty idő igérkezik már esett
nemis kevésmost eléggé elvan borulva .. ahoz képest hogy 
"kánikullát" mondott mára.. :) az előbb ettem főtt kukoricát :P 
nyamm xd. mostnéztem afc.eu-t zenét halgatok ezerreel..most 
épp lizával beszélgetek msn en és nemsokára újképekkel 
jelentkezem (: ha lesszmár végre kedvem csinálni .. mert mais
 csináltam de elég rosszak lettek szóval nem publikálok 
eggyetsem belőle :) egyépként mai nap fojamán kirakom az 
elérhetőségeimet is és csinálok egy msn-t amire
bárki felvehet :) remélem sokan lesztek így vele amugy
kurvára hiányzik már barátnőm (L) most itthon sincs de elvileg
holnap már jön át :L őtis bemutatom majd nektek kép 
formájában (:na puszi mindenkinek majd kjelentkezem további 
szép napot . hamár itt ijen esős :) pusza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!