2010. augusztus 22., vasárnap

I'm.

heloo.azért ez a cim mert nemtudok semmi jót:) mainapomnaggyábol:
felkeltem jöttem msnre kicsimhezL aztán anyám pattogott h takaritás
meg ijenek -.- szoval pakoltam :) hoztam fel dobozokat a pincébölxd
és beleraktam a tavalyi füzeteket könyveket. aztmondta anyám hozzak
2dobozt jo felhozom ..erre.. egybe belefért xd. namind1 . közben meg
találtam a régi mp3-mamat:o nagyban örültem xd de tuttam hogy nem
müködik ki is probáltam nem kapcsolt be ..nemtom mért.. valaki segit
sen megcsinálni nekem :) xd naigen megcsináltam a gitáromat már ugy
szól ahogy kell :dxd tegnap amugy megasztárban néztem fügeczki roli
éket.. tökjovolt.. csakugy kiváncsiságbol rájuk kerestem megis találta
m az eggyik számuk tök jó.. de nyugi nemkell félni xd én afc-s marad
ok örökre:d. csakazért belehalgatni csak szabad:$.:p párnap és itt a
suli.. énmár várom hahiszed hanemxd de kurvára nem akarok elmenni
innen mert vagykedvem nemlesz bejárni vagy a sok ujj arc.. :s remélem
azértmajd lesznek ujbarátaim ottis .:d és irj msnen ha mostmész 8ba és
ismersz xd . és ugyanoda akarsz menni ahova én xd. énmár tudom meg
édes is hogy hova megyek:$ de az egyenlőre maradjon sztem titok ..:D
megprobálok most sokat irni és nem hülyeségeket xd bár kétlem hogyez
meg oldható lenne :dxd miröl beszéljek még nektek:ü? hálistennek nem
volt még földrengés ugyhalottam h miskolcon volt csak de ide lehetett
érezni .. nembaj ide azért nejöjjön xD meg viharse legyen meg semmi
mert erre a nyára kivan a ****om ezzel az idövel:) holnap megyek andi
hozLL. jol elleszünk:p majd holnapirok még valami izgiset:) de hogy sokk
érjen : LEVÁGATTAM A HAJAM . itt a kép: ( bejegyz like):






















Kép like : 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!