2010. augusztus 24., kedd

Guitar hero xd



Sziaahelo*-* asszem tegnap nemis irtam meg a mait mostirom szval :p kicst
el maradtam de nem mindig ven ehez kedvem xd tegnap édesnél voltam na
gyon elvoltunk :$:p utána haza jöttem unatkoztam és az unatkozás szüleménye
lett egy hülye kép xd amit blog végén megtalálsz majd.. azt végre elkezdődött
a barátok közt.. már rendesen hiányzott xd naszovaltömören linda igazábol
nem is terhes .. |gondoltam| zsolt nem ölte meg gézát .. |detto| megmeg miklos
kajak elrabolta timit eztis gondoltam xd. amugy ugy sokkal izgalmasabb let
volna hogy ha kinga szaladt volna kajak és lelőtte volna gézát :/ xd kiváncsi
vagyok amugy h ma megmondja e géza neki. najo sztem elég ennyi a tegnapi
naprol mai nap : felkeltem 9kor . feljöttem msnre édeshez elmentem fürcsizni
aztán elkészültem és mentem kicsimheezLL nála elvoltunk nagyon:$:p gépeztünk
megijenekxd most pl ugat lili mert megjött anya. ésés még ma várom a bk-t meg
nézem aztis.. aztán nemtudom milessz még de afc-eu n még mindig sm . most sztem
egyenlőre enyi ha még valami van akkor jelentkezni fogok bejegyzéssel . puszzaa(:
unalom:d

2 megjegyzés:

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!