2010. augusztus 25., szerda

nagyonjonap;)

nasziamindenki :) holiskezdjem.. ma elég sürü napom volt de jovolt,teccett:)
felkeltem 9kor xd egész jovolt az ébredés.. lasan már megkellszokni .. utána
msn..kicsimmelL.utána fürcsi hajvasalás öltözés megijenek elindultam andihozL
kicsinagyon elvoltunk:$.12körül go buszmegállo mert mentünk andi könyveiért
miskolcra. hááh. találkoztunk andivolt osztályfönökével:) elég soka .... olyan
hosszunak tünt az ut xd végig áltunk:/ odaértünk VÉGRE. akkor jött a javaxd
elindultunk a herman felé de ennyit egy ideje már nem gyalogoltam .. kb vagy
30 percet gyalogoltunk .. utánamegérkezünk minden . 100méteres sor és kb
egy 15percbe 1 ember jött ki xd.. szal ott áltunk kb egy 3/4 orát utána odajött
hozzánk andi leendö o.társa és bemutatkozott megijenek rendesvolt utána fel
mentünk vmi papir kellett édesnek L utána elindultunk a buzára de végülis a végén
futottunk mert aszittük h lekéssük a buszt és még vártunk a buszra. -.- xd persze
ott megint nemvolt hej szval végig áltunk .. egy kisgyerek megvolt őrülve ..
egyfolytába  ugrándozott megijenek :/ hazaéértünk egyébként nemismondtam hogy
a barátnőm a szomszédban lakik szóval..xdelköszöntünk ő elment boltba meg ijenek
énpedig ledöltem 5percre aztán fürcsimeg hajmosás ..az előbb vasalgattam bele a
hajamba xd most volt x-faktor reklám szombaton lleesz megmeg most fogok bk-t
nézni.. meg mingy megkapok egy képet elvileg kicsimtöl amit a telójával csináltam n
nála xd szal mingy berakom ide. és ma hamar akarok aludni :T na most sztem ennyi
puuszaa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!