2010. augusztus 13., péntek

Rossz éjszaka

Hali. naholiskezdjem mostébredtem nemrég még kicsit kómában
vagyok xd. afct hallgatok mint általában..tegnap éjszakám nagyon
szarvolt. kezdjük ott hogynemis tudtam aludni.. fél4kor lefeküdtem
de vagy fél 5ig elsemtudtam aludni.. aztán dörgöttvillámlot.. elment
az áram arra ébredek hogy megy a tv....márvagy100szor kikapcsoltam
a tv-t és még mindig arra ébredtem hogy megy.. mielőtt ébredtem
akkor jött vissza az áram teljesen:s de szerintem azért nemtudtam
aludni mert vagy 2L energiaitalt megittam este xd..mondjuk nemhiszem
máskoris szoktam enyit inni :degyépként most nagoynjoidő van odakinn
*-* süt a nap . gondolom meleg is van:) és unatkozok..barátnőm megint
nincs itthon szal . unalomvan xd jaigen facebookon bejelölt eggyik tanár
a sulimbol. engem sajnos nemtanit:(. de azért szeretem:) visza jelöltem
és küldtemisneki a levelet:p még mindig mondom h LIKE -old a blogot
:)az előbb meghalgattam a mégvár ránk ez a földöt kb 100szor xd ja
tegnap hazaértem bnőmtöl felmentem msnre egyszercsak rám ir egylány
hogy csinált nekem képet :). már átküldte majd felrakom örültem neki
 azrt örültem mert jovolt h gondoltrám..:) mind1 egyépként tomival álmodtam
xd.. majd máskor elmesélem továbi szépnapot pusza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!