2010. augusztus 18., szerda

Olvass el

sziaolvaso. Lilivel irok most blogot :Üitt ül az ölemben és olyankis aranyos
demászna el de nem engedem xd 1kor keltem fel ..xd nemnagyontudtam
még fél4körül se elaludni szoval nemvoltnehézkésön kelni.ja igen elromolott
bnöm msnje szal ha tudsz segiteni akkor irj kommentet:Ü :D vagy msnre
vegyélfel ( mynameispeti@windowslive.com) afct halgatok mint mindigg..
vipen mostjelöltem vissza az embereket :Ü fb-n jelöljbe fb-n csináltam egy
újat szoval ezen mindenki jelöljön :) : facebook.com/mynameispeti 
minnél töb bejelölést szeretnék:$ ja és köszi a látogatóknak hogy olvastok és köszi
a szavazóknak hogy szavaztak éshát mondhatnám hogy köszi a lájkoloknak
De nem sokan lájkoltok:( deazért köszi :) nabekéne hangolni a gitárt mertugye
mondtamtegnap hogy elszakadt sak apám alszikés nem akarom felkölteni :D
szoval késöbre halasztjuk sztem most mindent elmondtam fbn jelöljsttb puszaa
L    I    K    E    S   O   K   L    I    K   E     T     K     É   R    E       K        !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!