2010. augusztus 12., csütörtök

Hazaértemm

Haliiii. hazaértem anditool :p jovoltvelee(L) elvoltunk nagyon ..
közben irt beamsnen:) megmeg juj VÉLETLENÜL lefejeltem
andit:$.. de utána már nemfájtneki:$:p megmeg .fb-ztünk egy
csomót copy cont halgattunk :d én anyiranemszeretem  de
még a végén átmegyek repperbe xd .buddypokeoztunk vagymiaz
XD de tök megteccet blog végére majd rakok egy ijen anámicos
képet v mit ha fog mozogni :d.. kék tincs van a hajamban a buddy
-poken vagymiazmárrxd amugy kezd kikopni a hajam :S.. nemtom
miafaszért.. nembaj majd ugyis a közeljövöben már megkell látogatni
a fodrászomat:$:P amugy mikor indultamvolna andihoz sietek minden
készlettem időre.. ami nem megszokott tőlem:$ :D és közli  hogy ő
még nincs késsz hahahaha :D devégülis készlett ugyhogy idöben
mentem :D ugyvetem észre h tecik sokmindenkinek az ujképeim :$:P
nademég lehet hogy este jelentkezem addigis tovább szép napsütéses
napot puszaa :)

mynameispeti buddypokeváltozat XD

4 megjegyzés:

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!