2010. augusztus 20., péntek

Detto kvajonapL

Sziaaa*-* először is köszönöm a sok szavazás és köszönöm a sok
látogatót(L). na este hamar lefeküdtem olyan fél1körül :*-* de meg
-in el aludtam:( bocsiédes(L) végülis elkészültem és mentem is *-*
nagoynjovolt édesnél:$.. elvoltunk és tükröket néztünk ..xd annyira
nemis volt horror sztem. ugyjobblet volna hogyha nem megy bele a
pasi a tükörbe XD..most megy a tüzijáték a tv be:D.  szines meg mi
-nden xd ma történt jo sok izgi :p de arrol psszt :) ja és irt komit az
eggyik régi tanárom aki kiköltözött asszem külföldre:) nagyon örültem
neki.. :) habár aztirta h nemismermeg:d.. de örültem nagyon megmeg
mivolt még hm.. ird be a google ba h mynameispeti .. kidobja édes
és az én blogomat:$.. szaall LÁJKvan :p nadelépeek puszaaaaaaaa
ja és használj ijen témát teis a böngésződön :P puszaatényleg LIKE
keress a googleban:o

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!