2010. augusztus 9., hétfő

Nincs cím

Újra írok mert mióta irtam történtek dolgok (: igazábol
készlett a fejléc remélem lájkolja mindenki , sokat
szenvedtem vele szóval .. egész szar még mindig az
idő.. fél8kor már szinte sötét volt .. navoltunk vásárolni
az eggyik áruházban egy gyerek végig orditott, még ott
voltunk aszittem már megsüketülök de ez még semmi nem
volt mikor kiértünk egy kisgyerek az apjával "rallizott" de
annyira bele élték magukat h majdnem elbasztak engem
mondom h kapjákbe XD . de fagyiztam is mikor kiértünk ..
elég flegma volt a fagyis srác -.-  (: egyépként a fagyi az
finom volt xd .nademind1 átmentünk a másik árúházba
ahol voltak kb ezren és egy fél órát sorban erröl jut eszembe
multkor mikor voltunk vásárolni egy csaj nekem jött a kosarával
levitte az oldalamat de sb :). mondom neki h nembaj -.- végülis
letörte a vesémet de mind1 xd .viszatérve sokanvoltak igen
nyugisan álunk a sorban már elalszok csak aszt veszem észre
hogy egy pasi bámul aszittem kiesik a szeme. . közben a fia
rázta magát a kosaruknál XD olyatröhögtem .. jajtényleg 


<- őitt bnőm(L) nagyon nagyon
imádom (L) ő az életem L és hát
igen irtam délben hogy jön holnap
változott a terv XD én megyek
mint mindig de nembaj az a lényeg
hogy vele leheessek(L) most
kurvára hiányzik de holnap már
nemigylessz de holnap ujra blogolok
addig legyetek jok további szép estét
pusza majd jelentkezem :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!